GRC Grants für Doktorierende und Postdocs

Der Graduate Campus unterstützt Sie in Ihrem Bestreben, sich mit Peers und Expertinnen und Experten innerhalb der UZH sowie in der weiteren Scientific Community auszutauschen und zu vernetzen.

Liebe Doktorierende,
Liebe Postdoktorierende

Aktuell können Sie für die Durchführung von selbstinitiierten Workshops, Retreats, Symposien, Vorlesungsreihen und ähnlichen Aktivitäten bis zu CHF 10'000 beim Graduate Campus beantragen. Mehr Informationen finden Sie unter www.grc.uzh.ch/de/calls/grc-grants/grants.html

Gerne beraten wir Sie auch persönlich.

Anträge sind online bis zum 15. Oktober 2019 einzureichen.

Freundliche Grüsse

Boris Buzek
Grants Office Graduate Campus

Dear PhD candidates,
Dear Postdocs,

Graduate Campus supports your efforts to discuss your research and get connected with peers and experts within the University of Zurich as well as in the scientific community at large.

Currently, you can apply to the Graduate Campus for financial support of up to CHF 10'000 for organizing workshops, retreats, symposia, lecturer series and similar activities. For detailed information please go to www.grc.uzh.ch/en/calls/grc-grants/grants.html

For a counseling interview, do not hesitate to contact me.

Applications may be submitted online until 15 October 2019.

Best wishes,

Boris Buzek